2012

Sokan kérdezik tőlem: mi lesz 2012-ben?
Fogalmam sincs.
Spirituális beállítottságú ember lévén, érzem, hogy készülőben van "valami", de, hogy konkrétan mi, azt nem tudom. Az is lehet, hogy csak a kollektív tudat, ami hat: egyre többen gondolunk, beszélünk arról, hogy mi lesz, valami lesz, valami készül, így teremtjük meg aztán a saját valóságunkat.
Azt tudom továbbítani, amit számomra hiteles emberektől hallok, olvasok. Amit mondanak, gyakran nekem is hihetetlen, ismerve mai világunkat, az embereket magam körül, a mentalitást, az anyagközpontú szemléletet, az egymáson átgázolást, az érzéketlenséget, szeretetlenséget, a Sátán előretörését az emberi tudatokban.
Az kétségtelen, hogy nagyon-nagyon rossz irányba haladunk, és ha ingaként képzelem el ezt a világot, az sokkal erősebben már nem lenghet egyik irányba, át kell, hogy váltson a másikba.
A nyugati világban az emberek túlnyomó többségének gondolkodása bal agyféltekés, a jobb szinte teljesen háttérbe van szorítva. A gyerekek 6 éves koruktól államilag átnevelődnek, de van, akit már korábban is erőszakolnak a szülei, jobb agyféltekés készségeiket teljesen elnyomva, a balt agyonra kihasználva.
A lélek viszont tiltakozik ez ellen, a túl sok "tudás", túl korán begyömöszölve nem használ, inkább árt.
Sokasodnak a neurotikus, depressziós, pszichoszomatikus tüneteket produkáló gyerekek, felnőttek.
Szerencsére egyre több ébredező embertársunk van, akik már érzik, hogy nem jó ez így, ahogy van, hogy változtatni belülről, önmagában kell elkezdeni, ehhez keresi az utat, jó esetben meg is találja. Rátalál a valódi értékekre: jó társkapcsolat, család, szeretet, barátság, kis közösségek létrehozása, odafigyelés, becsületesség, önzetlenség, apró örömök felfedezése a mindennapokban.
Az biztos, hogy NINCS MÁS ÚT.
Minden más, ami ezek ellenében történik a sötétségbe vezet, a betegségekbe, a végén pedig olyan halálba, ami méltatlan az emberhez: tudatlanságban, félelemben, egyedül. Szóval a változás elindult, és akkor is történni fog "valami", ha nem hiszünk a jövendöléseknek, mert az biztos, hogy a kollektív tudat, az emberek hite gerjeszti a folyamatot: VÁLTOZTATNI KELL! 1987-ben olyan sokan imádkoztak és meditáltak a világért, ami beindította a folyamatot.
Az írások szerint már 2011. november 11-én 11 óra 11 perckor lesz egyértelműen érezhető a változás, ekkor sokan felébrednek, megnyílnak a szellemnek. Ez az első kozmikus pillanat. A nagy világirányító hatalmak összeomlanak - a válság már ennek az előszele volt, illetve tart ma is -, megszűnik az, hogy néhány család kezében összpontosul a világ gazdasága, a pénzügyi hatalom.
Jelen álláspont szerint az olaj 2012-re elfogy.
Sok természeti katasztrófa várható, sok település elpusztul, sok ember is. A maradók viszont TUDATOSABBÁ válnak. Felgyorsul a spirituális fejlődés. TUDATOSSÁGunk erősödésével a harmadik dimenzióból a negyedikbe léphetünk, sok embernek tisztul a látása, azaz ismét megnyílik a harmadik szeme.
Az emberek 11 %-a lesz megvilágosodott. Ahogy minél több embernek tudunk segíteni, számuk növekedhet.
Ez első körben ijesztő lehet, mert az ébredők más dimenzióban élő lényeket láthatnak, érezhetnek.
Erősödik az anyaközpontúság, a női bölcsességet nagyobb tisztelet övezi, a férfiak és nők végre egyenlőek lesznek megítélésüket tekintve, a patriarchális társadalmaknak vége.
Kisebb közösségek alakulnak majd, önmagukat ellátva, egymást támogatva.
Az éhezés, és nyomor felé egyre többen fordulnak segítőként.

Ez persze egy folyamat, tehát nem arról van szó, hogy 2012. december 21-től egyszerre minden megváltozik. Ekkorra mondják, hogy 30 órás sötétség lesz, mert pólust vált a Föld. Nem először, 26ezer évenként ez megtörténik. A lényeg, hogy eljön a Szív uralma az Ész helyett.
Ha ez így lesz, nekem mindegy, mi lesz, én nem állok ellent, az biztos.
Mert már egyre inkább elegem van a híradók borzalmaiból - mintha csak rossz dolgok történnének a világban -, a bugyuta, agytöppesztő tévéműsorokból, abból, hogy idiótává akarnak zülleszteni a Goebbelstől tökéletesen eltanult propagandával.
Elegem van abból, hogy manipulálni akarják a testemet, az ételemet, az agyamat.

Azt akarom, hogy a lányom minden tehetségét kibontakoztathassa, és ne a pénztárcája határozza meg, hogy hány gyereket szüljön.
Azt akarom látni, hogy a gyerekek játszanak, és nem asztmásan és körömrágósan szoronganak a túlzott teljesítménykényszer miatt.
Azt akarom, hogy fiatal, felnőtt, egészséges emberek ne alkoholba, drogba meneküljenek a valóság elől, ami már elviselhetetlen számukra, hanem találják meg egészséges önbecsülésüket, és szeressék az életet, a gyerekeiket, a családjukat, a munkájukat.

A bolygó teljes tisztulását 2022-re jövendölik, ekkora az emberiség létszáma lényegesen csökken. Állítólag 20 év múlva jön el az Aranykor, addigra 64 éves leszek, tehát simán megérem, sőt még húsz évem lesz, amíg élvezhetem is. A múltkorában volt egy látásom magamról: hosszú ősz hajjal, szépséges ráncosan ülök egy hintaszékben a kertemben, egy macskával az ölemben, és mosolyogva átalszom magam a túloldalra.
Tetszett amit láttam. 20 év nem nagy idő, ha visszagondolok az elmúlt húsz évemre, ami a temérdek történés ellenére is pikk-pakk elszállt.
TUDATOSAN készülök tehát az elkövetkezendőkre, tudom, hogy átmenetileg lehet rosszabb is, de hiszem, hogy ennél csak jobb jöhet.

Megjegyzések

  1. Köszi, megtaláltam! Még nem olvastam el mindenedet, csak pár napja találtam ide!

    Nemrég, éppen a havazáskor, hosszú út előtt álltam. Gondoltam, megnézem a híradót, hogy tudjam, az ország azon szegletében mi a helyzet. Hát, kár volt. Ez nem híradó, hanem Kékfény! Felzaklatott, és éreztem, hogy kibillentett aznap estére! Én olyan ember vagyok, aki örül a fél pohár víznek, megpróbálom a dolgok jó oldalát észrevenni. Nem akarom ezt nézni, hallani, de ki az, aki akarja? Tehetném fel a kérdést? Ki kíváncsi vadidegen emberekre, akiket "véletlenszerűen" kiválasztanak és összezárnak? Ki akar belelátni látszathírességek életébe, mindennapjaiba? És főleg, ki és miért dönt így, hogy Nesze ezt nézzétek! Ezt olvassátok! Naiv a kérdés.
    A fő kérdés számomra azonban az, hogy kik vagyunk, akiket vezetni lehet, bármerre, bármi áron? Vajon mekkora az a kisebbség (?) aki látja a problémát? És persze ki az, aki tenni is képes?

    VálaszTörlés
  2. Írtam már többször is, hogy NE NÉZZ TÉVÉT, NE HALLGASS RÁDIÓT, ÉS NE MENJ BELE GAZDASÁGI, POLITIKAI SZÓCSÉPLÉSEKBE! Ezt tök komolyan gondolom. Nem maradsz le semmiről, és nem leszel "tudatlan", ha nem vagy képben a napi horrorban. Ha valaki emiatt annak tart, azzal nem érdemes a továbbiakban kapcsolatot tartani. Hidd el, nem maradsz egyedül, mert bevonzod azokat az embereket, akik veled egy hullámhosszon vannak. Mint pl. engem is... :)))Ne törődj azzal, hogy kit érdekel, kik azok, akik ezekben tobzódnak. Legyen az ő problémájuk. Csak magaddal foglalkozz, a saját lelki épüléseddel. És azokkal, akik közel állnak hozzád, és segítenek, és te is segíted őket. Nem naív a kérdés. Jogos, ám értelmetlen gondolkodni rajta. A politikának és a vallásnak is a megrögzött idiótákra van szükségük. Ők döntenek így, hogy nesztek. El kell keserítselek: az emberiség 98 %-a spirituális, azaz foglalkozik a szellemi fejlődésével. A többi nem. De aki a 2 %-ba tartozik, máris tesz. Te és én, és még néhányan rajtunk kívül. Én a blogommal (is), te azzal, hogy érdeklődsz, tanulni vágysz, és amit tanulsz, tovább is fogod adni. Ezzel törődj, a többi nem számít. Nincs sok időnk már, úgyhogy el kell dönteni felfelé, vagy lefelé haladunk. Nincs már középút. Köszönöm, hogy olvasol, és remélem, hogy épülésedre szolgálok :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de hülye vagyok, nem 98 % spirituális, hanem csak a két százaléka!!!! Bocsi!

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor jövök rá, hogy hosszú még az utam, hogy milyen messze vagyok még, de az ösvényre már rátaláltam!
    Igen, tudom, mégis...néha kiakasztanak olyan dolgok, amikhez nincs igazán közöm, amitől jobb nem lesz az életem!
    Érdekes, amit a vallásról írsz! Volt idő, amikor hittem, nem-nem vallásos voltam. Hisz a hit az más, az most is van, csak másban, máshogy és a miértek is megváltoztak!
    Aztán hirtelen, szinte egyik napról a másikra elszállt. Felnyílt a szemem. A gyerekeim kérdései is segítettek ebben. Elgondolkodtam dolgokon. Aztán rátaláltam néhány könyvre és megváltoztak a dolgok!
    Köszi a gyors válaszokat!

    VálaszTörlés
  5. Az út nem hosszú, hanem sosincs vége. Ha ebből a perspektívából szemléled, márkis nem az a lényeg, hogy vége legyen, hanem, hogy rajta haladj, és közben gyönyörködj a tájban! A vallás az vallás, a hit az hit... Írtam erről a Nehéz címűben, és az Útkeresésben. Ha van időd, és érdekel, olvasgasd a többit is. Az a célom, hogy a hétköznapiságon keresztül láttassam meg a lényeges dolgokat. Már amennyire tőlem telik persze. Mert én is úton-járó vagyok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karma

Sötétség, Sátán, Lucifer, Ördög

A segítőnek ki segít?