Kövek

Megint vettem egy Berente Ági könyvet. Lassan megvan az összes, kivéve a babaápolásról szólót, mert az már nem aktuális az életemben, hiába nevezem kamaszlánykámat "Kisbabám"-nak, bár már magasabb, mint én. De erről meg az jut eszembe, hogy talán mégis meg kellene vennem: leányom horoszkópját ismerve, erős a gyanúm, hogy röpke tíz év múlva meglesz az első unokám. Akkor viszont meg már lehet, hogy nem lehet kapni Berente Ági Babaápolás című könyvét, márpedig a többi művét ismerve százszor inkább neki hiszek, mint a sok agyontanult gyermek-tudornak. Bocsánat, ha valamely Olvasóm érintett, de tapasztalataim alapján vontam le ezt a következtetést. Persze ez nem meggyőződés, bármikor meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről, ha találkozom ilyennel, kalapot előtte. Szóval Berente Ági írt egy könyvet a Keleti gyógymódokról, amelyben többek között Gyógyító környezet cím alatt, a kövekről, kristályokról, ásványokról ír. Mint minden rendes spirituális embernek nekem is vannak itthon ilyenek, ősidőktől fogva, még útkeresésem elején szereztem be az alapdarabokat: rózsakvarcot, ametisztet, fekete turmalint, lapis lazulit, opált, onyxot, hegyikristályt. Túl azon, hogy megtanultam melyik ásvány mire van jó hatással az emberi létben, és, hogy ivóvizünket ásványokkal rezegtetem át fogyasztás előtt, nagyon nem foglalkoztam velük, az oltáromon laknak, és időnként folyó víz alatt, vagy napfürdőben megtisztítom őket. A rózsakvarc már egyszer megmutatta elképesztő erejét egy stresszes időszakomban. Évek óta a nyakamban hordom egy bőrszíjon, pontosan a szívem fölött. A bőrszíjak időről időre elérnek a folyamatos használattól, "véletlenül" mindig észreveszem az utolsó pillanatban, mielőtt elszakadna. Akkor is ez történt, elszakadt, és még nem vettem másikat, kő a fürdőszobapolcon lógott. Napok óta éreztem, hogy bolondul ver a szívem, időnként meglódul, majd másodpercekre leáll, szorul, aztán kiugrásra készül, azt hiszem ezt hívják a stressz miatti szívritmus-zavarnak. Gyógyító barátnémat kértem, hogy csináljon velem valamit, mert nagyon zavar, hogy érzem a szívemet. Nincs rózsakvarcod? kérdezte, jaj, hát dehogy nincs, napok óta nem viselem! Visszavettem izibe', és mint amit elvágtak, múlt el a szívremegésem, számomra is döbbenetes módon, pedig tudtam, hogy a rózsakvarc a szeretet köve, s mint ilyen a szívcsakrára hat leginkább, jó hatással van a háborgó idegekre, csillapít, és oldja a görcsöket. Szóval engem azóta nem lehet eltántorítani a kövek gyógyító hatásába vetett hitemtől, illetve ez már nem hit, hanem tudás, hiszen a hit csak addig hit, amíg nincs mögötte tudás, tapasztalat, márpedig én megtapasztaltam a hatást. Berente Ági azt írja könyvében, és ezzel teljesen egyetértek, hogy a kövek, ásványok is a természet gyermekei, mint mindannyian, és mint ilyenek, nem lehet elkülönülten kezelni őket, azaz ugyanúgy ártó vagy gyógyító hatással vannak életünkre, mint minden egyéb a világban. És a kristályok azért különlegesek - írja -, mert saját rezgéssel bírnak. Figyelni kell rájuk, mert ártani és gyengíteni is tudnak, nem csak gyógyítani. Szerkezetüknél fogva ugyanis hosszan képesek tárolni az információkat, tehát gyakran kell őket tisztogatni, mert negatív energiák ugyanúgy rájuk tudnak tapadni, mint a pozitívak. Saját rezgéseddel kell feltölteni, és meg is lehet velük beszélni, hogy mire akarod használni őket, mit vársz tőlük. Legjobb, ha tenyeredben, zsebedben, testedhez közel hordod. És más ne vegye a kezébe rajtad kívül. Ági ebben a könyvében ír az ásványok felhasználhatóságáról is, többek között azt, hogy ha párnánk alá rejtjük őket, álmunk nyugodt lesz, és töltekezünk energiájukból éjszaka. Ekkor kezdett el fájdogálni a vállam, na, mondom itt az alkalom, hátha segít. Három éjjel aludtam kövekkel, aztán bocsánatot kértem tőlük, mondván, hogy köszi, de szeretném végre kipihenni magam, egy picit most nem kérek belőletek. Arra már réges-régen rájöttem, hogy nálam minden másként hat, mint a normális embereknél, úgyhogy meg sem lepődtem, hogy amúgy is élénk áloméletem hirtelen még inkább felpenderült. Három éjszaka alatt végigálmodtam olyan feldolgozatlan emberi kapcsolataimat, amikre már nem is emlékeztem. Olyanokkal álmodtam, akiket már régen elfeledtem, viszont elvarratlan szálak maradtak, mert a konfliktus elől menekülve a tudattalanba gyömöszöltem őket. Gőzerővel törtek felszínre álmaimban életem szereplői, megoldásra felkínálkozva. Konkrétan elfáradtam a harmadik éjszaka után, és kértem egy kis türelmet a folytatáshoz. Tehát, mivel nekem minden másként hat, ásványaim nem a pihenést hozták meg éjszaka, hanem éppenhogy munkára serkentettek. Ági szerint a kristálygyógyászat kiegészítő terápia, én nem tudom, hogy mit egészít ki, illetve talán felerősíti az amúgy bennem lévő vágyat, és késztetést, hogy minden gondot, bajt, elnyomott fájdalmakat, neheztelést mielőbb feldolgozzak, és kipucoljak magamból. A tisztulás tehát részemről elindult, ezt példázza egyik álmom, amikor egy volt párommal beszéltem, akivel szemben már régen nincs szemernyi negatív érzelmem sem, sőt hálás vagyok neki, azt viszont érzem, hogy ő még mindig nem tudott nekem megbocsátani. Régóta arra vágyom, hogy egyszer beszélhessek vele, és békében le tudjuk zárni a múltat. Álmomban felhívott, hogy találkozzunk, beszélni akar velem. Ujjongtam, és vártam rá a megbeszélt helyen, de nem jött. Felhívtam, és azt mondta, ne haragudjak, de nem tud jönni, nincs még kész a velem való beszélgetésre, azóta megnősült, és úgy érzi felkavarodna, ha ismét látna engem, ha találkoznánk. Sajnáltam, de megértettem. Azt hiszem az üzenet az, hogy ő még nincs kész a megbocsátásra, ezt kell elfogadnom. Kipihentem magam az elmúlt néhány éjszaka, úgyhogy ma éjjel ismét ásványokkal alszom, folytatom a tisztítókúrát, lesz ami lesz, jöjjetek szunnyadó démonaim, leszámolok veletek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karma

Sötétség, Sátán, Lucifer, Ördög

In Memoriam Sári