Szellemek, Angyalok

A múltkorában írtam 2012. kapcsán arról, hogy a jövendölések szerint 2011. november 11-én, 11 óra 11 perckor lesz az első nagy kozmikus változás, amikor is sokan felébrednek.
Nem fejtettem ki bővebben, mit is jelent ez.
Konkrétan azt, hogy egyre többen kezdik érzékelni átlagemberek közül a más dimenzióbeli lényeket.
Nevezhetjük őket szellemeknek, egyéb segítő szándékú lényeknek, például angyaloknak.

Tegnap hallottam egy jó mondatot a Szellemekkel suttogó című filmben: tucatnyi dolog van a világon, amit nem látunk mégis elhisszük a létezését, miért pont a szellemekkel volna másként?
Ja.
Vegyük az áramot.
Azt se látjuk, nem is igazán értjük, mégis érezhető az ereje, sőt világhatalma. A

zt gondolom, hogy már elkezdődött a fentebb említett változás, méghozzá viharos gyorsasággal. Egy ideje nem telt el olyan nap, hogy ne érintett volna meg a téma.
Jómagam nem érzékelem őket, vagy csak nem figyelek a jelekre, nem tudom. De az biztos, hogy nem "látom", és "hallom" őket.
Asztrológiai szempontból viszont szinte első ránézésre látszik egy ember képletéből, ha rendelkezik ilyen érzékeléssel.
Szomszédomban él egy fiatal lány, akinek már évekkel ezelőtt megállapítottuk a horoszkópja elemzésekor, hogy úgynevezett látó, figyelmeztettem, számítson arra, hogy érzékelni fog olyan dolgokat, amiket más nem, bár akkoriban ez még nem jellemezte.
Az elmúlt egy-két hónapban heti szinten hozták rá a frászt otthonában a szellemek, legutóbb Mindenszentek előestéjén sikerült le is fényképeznie a jelenséget.
Mondom, én nem érzékelem, viszont kiválóan el tudom küldeni őket - igaz, ilyenkor folyamatosan ráz a hideg, és folyik a víz a tenyeremről -, így többször jártam már náluk, legutóbb az édesanyja kérésére, mert már ő sem tudott aludni az éjszakai jövés-menéstől, kopogástól.
Ilyenkor néhány napig nyugi van, aztán újabbak kerülnek elő. Tudom, hogy valamit közölni szeretnének, de a lány annyira ledermed a jelenlétüktől, hogy képtelen összeszedni a bátorságát, és megkérdezni látogatásaik célját.
Mert, hogy ő ezt az egészet nem akarja.
Mondtam, rendben, de értsd meg, nálad ez olyasmi, mintha nem akarnál szagolni, hallani, látni, ízlelni...

Két hete egy házaspár volt nálam, és mellékesen megnéztük a 3 éves kislányuk képletét.
Egyszerre meredtek rám, amikor megkérdeztem tőlük, hogy észrevették-e a gyermeküknél, hogy beszélget esetleg valakivel, aki nincs ott, vagy éjjel nem ébred-e hisztérikusan.
Elmondták, hogy bizony nem egyszer sikoltva ébred a kislány, és nem lehet megnyugtatni, vagy napközben játszik láthatatlan barátaival, ilyenkor viszont jókedvűen.
A velem való konzultáció után édesapja már hajlandó volt nem legyinteni a kislány megnyilvánulásaira, hanem megkérdezte tőle egy zűrös éjszaka után: mit látott? Egy csúnya bácsit, amint csúnya dolgokat csinált. Okosan nem faggatta tovább, ennyi is elég volt.
Kolléganőim is egyre gyakrabban számolnak be látogatásaikról, bár ők spirituális emberekként kevésbé élik meg félelmetesnek a jelenlétüket.
Hívóim közül is jó néhányan keresnek fel azért, mert olyasmiket tapasztalnak, amit eddig nem.

A negatív szándékú entitások többnyire olyan emberek lelkei, akik szívükben haraggal, bosszúvággyal távoztak e világból, nem akarják megérteni, hogy már nem itt élnek, vagy elintézetlen ügyeket hagytak maguk után, illetve olyanok, akik erőszakosan akarnak testet szerezni maguknak.
Egyre többen szeretnének ismét leszületni, ez is a változások előszele egyébként. Fontos tudnunk, hogy a félelem az az energia, ami táplálja őket.
Észben kell tartanunk, hogy itt a Földön mi vagyunk a főnökök, az ő energiájuk maximum az ijesztgetésben merül ki: levernek valamit, lekapcsolják a lámpát, ilyesmi. Többségük azonban közölni akar valamit, rossz szándék nélkül, persze megjelenésük bőven elég ahhoz, hogy az embernek tele legyen az alsóneműje...

Egy másik barátném, aki szintén érzékeli őket, azt mondja, a házamban is lakoznak, jócskán, de ezek inkább angyalkák, vagy nagyon jó szándékú szellemek.
Hát legyen, tőlem elférnek, és legalább mindig tudom, hogy sosem vagyok egyedül. :)
Egyébként lehet benne valami, mert aki nálam jár, általában arról számol be, hogy olyan "jó" itt.
Meg olyan "nyugis".
Én csak azt érzem, hogy valóban sosem vagyok egyedül, és itthon érzem magam a legjobban, itt vagyok a legkiegyensúlyozottabb.
Ha dolgozom, jövendölök, vagy horoszkópot elemzek, és nehézségeim akadnak a látottak közlésével, mindig kérem a segítségüket. Ha személyes kérdésem van hozzájuk az Angyalkártyámhoz nyúlok, ezen keresztül is kapok üzeneteket.
Mint például ma reggel, amikor azzal ébredtem: már harmadik napja nem jött haza a macskám... Három lapot húztam arra a kérdésemre, hogy látom-e még élve őt: Jelek, Figyelem, Imád meghallgattatott. Szó szerinti fordításban: Jelek: figyelj erősen az angyalok üzeneteire, jelet kértél és megadták neked. Vedd észre, és bízz bennük. Figyelem: folyamatosan beszélgetsz az angyalaiddal, bízz bennük! Imád meghallgattatott: Isten sokszor földi angyalokat toboroz, hogy általuk adjon választ imáidra.

Ma délután egy látó kolléganőm megmondta, hogy él a macskám, és hogy hol találom.
Elmentem érte, és most itt fekszik az ölemben, az állatorvost várjuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karma

Sötétség, Sátán, Lucifer, Ördög

In Memoriam Sári